Mission 4 – Dolina Potępienia
"Choć piekielnej sekty już nie ma, umarli nie spoczną w tej zupełnie nowej misji kampanii Zombie Army 4! Przedzieraj się przez przerażającą i zamarzniętą północ w kierunku nowej piekielnej burzy, szukając zaginionego badacza i ekipy zwiadowczej! Czy łowcy umarłych odnajdą swoich sojuszników na czas? A może zostaną w górach już na zawsze?