Flare Gun Weapon Bundle
Wait, you mean you don’t have to aim it up at the sky? It’s time to set your enemies ablaze with your own personal Flare Gun! Take aim, fire true, and light up the skies with the screams of your foes! How’s that for keeping the dark at bay?