Pakiet z pistoletem maszynowym Smarownica
Ktoś potrzebuje elektronarzędzi? Smarownica to ulubienica Sholi – tania, fajna, szybka i precyzyjna! Przewierci każdego przeciwnika! Jaki mechanik nie chciałby takiej dziewczyny?