Pakiet nakryć głowy „Halloween Headgear Bundle”
"Kto powiedział, że tylko nieumarli mogą być straszni? Dzięki tym halloweenowym nakryciom głowy możesz zasiać panikę w sercach wrogów, a być może napędzić też stracha kilku znajomym! Pakiet ten obejmuje 4 sztuki halloweenowych nakryć głowy, których mogą używać wszystkie...