Hermann Wolff Werner Outfit
Clearly one of those people who can’t walk by a hat without trying it on (even if it’s mysteriously covered in blood), Werner discovered this uniform in a Resistance safe house. Judging by the personal effects in the pockets, he senses something of a kindred spirit in this fellow deadhunter, one Captain Hermann Wolff.