Strój Wernera, Hermann Wolff
Jako jedna z tych osób, które nie mogą przejść obok nakrycia głowy, żeby go nie przymierzyć (nawet jeśli jest zakrwawione), Werner znalazł ten mundur w schronieniu ruchu oporu. Na podstawie pozostawionych w kieszeniach rzeczy Werner odkrył bratnią duszę w poprzednim właścicielu tego stroju, łowcy umarłych, niejakim kapitanie Hermannie Wolffie.