Holiday Season Charm Pack
En sevdiğin silahlarla bir cinayet yolculuğuna çıkma vakti geldi! Bu Tatil Sezonu Tılsımlarıyla silahlarına biraz şenlik büyüsü ekle... ve onlara bakanlara dehşet versin!