Holiday Weapon Skins
Te świąteczne skórki broni sprawią, że wszędzie poczujesz ducha Świąt, nawet wśród nocnej ciszy*! Nasze ślicznie pakowane bronie nie są ani mizerne, ani ciche, a Twoi przeciwnicy otrzymają piękny i zabójczy prezent!