Holiday Weapon Skins
Dışarıda hava korkunç olabilir, ancak bu Tatil silah görünümleriyle her yere sezon ruhunu getirebilirsin*! Bu hediye paketlerine sarılı silahlarla cehennemi süsle ve düşmanlarına gerçek bir hediye ver, onları yok et!