Horror Charm 2 Pack
Zwiększ przerażający efekt swojego sprzętu za pomocą tych talizmanów grozy! Czas wzbogacić twój arsenał o zatrważające dodatki! Dzięki tym upiornym talizmanom twoja broń będzie jeszcze straszniejsza!