Left 4 Dead Character Pack 1
The four characters from Left 4 Dead join the Resistance in this free Character Pack!
When you need to stem the tide of undead atrocities heading towards you…sometimes you need a little help to close the valve. Grab this free character pack today to unlock a battle-hardened quartet from Left 4 Dead in Zombie Army 4: Dead War!
Please note that the Left 4 Dead Characters do not come with character voices, players must select a pre-existing voice in order to play as these characters.