Left 4 Dead Character Pack 1
Zombi dalgaları üstüne üstüne gelirken... Bazen ipini çekmen için biraz yardım gerekir. Hemen bu ücretsiz karakter paketini alıp Zombie Army 4: Ölüler Savaşı Left 4 Dead ile savaşta pişmiş karakterleri kullan!
Left 4 Dead Karakterleri kendi sesleriyle eklenmez, bunlarla oynamak isteyen oyuncunun önceden sahip olduğu bir sesi seçmesi gerekir.