Left 4 Dead Character Pack 2
Four more characters from Left 4 Dead join the Resistance in this free Character Pack! It’s time to let off some steam, Left 4 Dead style! Grab this free character pack today to unlock a selection of survivors from Left 4 Dead in Zombie Army 4: Dead War!