Left 4 Dead Character Pack 2
W tym darmowym pakiecie postaci do ruchu oporu dołączają czterej bohaterowie z Left 4 Dead! Czas rozładować emocje w stylu Left 4 Dead! Zgarnij ten darmowy pakiet już dziś, by odblokować postacie z Left 4 Dead w Zombie Army 4: Dead War!