M1 Semi-auto Carbine Bundle
Szatkuj nieumarłych bez strachu z lekkim i łatwym w użyciu półautomatycznym karabinkiem M1 Carbine! To amerykańskie narzędzie zagłady jest idealne do walki na bliskim dystansie, eliminując wrogów jednego za drugim w ułamku sekund!