M1903 Springfield Rifle Bundle
Czas zrobić czterotakt! Karabin Springfield to amerykański klasyk, który udowodni, że klasyka nigdy nie wychodzi z mody – zwłaszcza gdy trzeba rozwalić kilka łbów z bezpiecznej odległości!