M1903 Springfield Rifle Bundle
Kendini göstermeden cesaretini gösterme zamanı! Amerikan klasiği Springfield, klasiklerin formundan bir şey kaybetmediğini göstermek için burada - özellikle de uzak mesafeden beyin dağıtmak istiyorsan!