Zombie Army 4: M1934 Pistol Bundle
Silny, mały, a do tego strzela między gały – M1934 to kompaktowy pistolet półautomatyczny, który możesz ukryć tak dobrze, że Twoi przeciwnicy nigdy go nie zauważą! Ta skonstruowana dla włoskich sił zbrojnych broń jest niesamowicie wytrzymała – co wyjaśnia, jak przetrwała apokalipsę zombie!