Marie Lounge Singer
Dispatch the undead with elegance in this Lounge Singer outfit! This is from Marie’s days in the resistance when she used to disguise herself as a cabaret singer – but that was before Z Day, when the world went to hell… Now it’s unlikely that jazzy crooning would carry over the sounds of groans and gunfire, but you can still look good while saving the world.