Mission 8 - Abaddon Asylum
Abaddon hope, all who enter the asylum! The nefarious Baron Umbra has been revealed as an occult mastermind, and hidden away in heavily fortified cultist territory! The only way in…is through the catacombs, lead by a survivor known only as ‘The Angel.’ Can the Resistance reach the asylum, stop the Baron and put an end to his evil? Or will the catacombs get a few extra corpses!