Mission 8 - Abaddon Asylum
Porzućcie nadzieję wszyscy, którzy wchodzicie do tego szpitala! Nikczemny baron Umbra został ujawniony jako przywódca sekty i ukryty w należącym do fanatyków, dobrze umocnionym miejscu! Jedynym wejściem... są katakumby, przez które może nas przeprowadzić ocalała o pseudonimie Anioł. Czy ruchowi oporu uda się dotrzeć do szpitala, powstrzymać barona i położyć kres jego niegodziwości? Czy może w katakumbach zalegnie jeszcze kilka trupów?