Mission 8 - Abaddon Asylum
Tımarhaneye girende umut kalmaz! Alçak Baron Umbra'nın tarikatın beyni olduğu ortaya çıkınca sıkıca korunan tarikat bölgesinde saklandı! Girmenin tek yolu, "Melek" olarak tanınan birinin yönettiği lahitler bölgesi. Direniş tımarhaneye ulaşıp Baron'u ve kötülüğünü durdurabilecek mi? Yoksa lahitlere birkaç ceset daha mı konacak?