Misja 6 – Dead Zeppelin
Być może lotnisko ruchu oporu zostało uratowane, ale zabójczy zeppelin wciąż jest na wolności! Łowcy umarłych nie mają wyboru i muszą ruszyć w pościg za tym przeklętym sterowcem do jego kryjówki, by posłać go z powrotem do piekła! Zdążysz, czy może kolejni ludzie zginą od przerażającej broni tego potwornego statku?