Molten Lava Weapon Skins
Przedstawiamy najgorętszego zabójcę zombie w mieście, przybyłego prosto z ogni piekielnych! Skórki* sprawią, że Twoja broń będzie wyglądać na pokrytą roztopioną lawą.