Mortar Shotgun Bundle
Talk about a pocket rocket! The Chevalier Mortar is an M1 Mortar repurposed as a shotgun! With unbelievable stopping power and an explosive finish, it won’t just stop the dead in their tracks, it’ll blow them apart!