Mortar Shotgun Bundle
Istna kieszonkowa rakieta! Moździerz kawaleryjski to 81 mm moździerz M1 przerobiony na strzelbę! Z niewiarygodną mocą rażenia obalającego i wybuchowym wykończeniem, ta broń nie tylko powstrzyma atak nieumarłych, ale rozerwie ich na strzępy!