MP.1940 SMG Bundle
Hızlı, etkili ve cehennem ateşi sıcaklığında MP.1940 kelimenin gerçek anlamıyla tutamayacağın kadar ısınmasıyla meşhur! Bu yoğun makineli tüfek muazzam bir atış hızına ve yakın mesafelerden isabet oranına sahip. Kuşanıp ortaya çıkma zamanı!