Nagant M1895 Pistol Bundle
Nagant M1895 to prawdziwa bestia – cichsza i potężniejsza niż standardowy rewolwer. Ulubieniec Jun z czasów, gdy wykonywała działania nocne – rzadkie połączenie pistoletu cichego, zabójczego i lekkiego!