Nagant M1895 Pistol Bundle
Klasik bir revolverden daha sessiz ve ölümcül Nagant M1895 gerçek bir ölüm makinesi. Jun'un Gece Operasyonu günlerindeki gözdesi olan bu revolver, sessizlik, ölümcüllük ve hafifliği bir araya getiriyor!