Night Ops Jun Outfit
Jun porusza się szybko i cicho, a do tego jest zabójczo skuteczna. Dzięki temu strojowi, który obejmuje czapkę, czarny sweter i farbę do twarzy, jest już całkowicie gotowa do wybuchowych operacji nocnych!