Paratrooper Zombie Character
It’s time to drop in and unleash hell! When Captain Hector Jennings crashed in the Alps, he left behind more than his life in the snow.
With a Paratrooper outfit salvaged from the wreckage of his aircraft, the Undead Airman himself is ready to slay in style and tear apart the undead that snatched his mortality from him in the first place!