7.65mm Polizeipistole Pistol Bundle
Aslen Alman polis kuvvetleri için tasarlanmış olan 7.65mm Polizeipistole, tüm casusların gözdesi. Bu tarz sahibi ufaklık, tüm gözleri üzerine çevirecek - tam da kafasını patlatacağın anda.