PPSH Submachine Gun Bundle
Reliable, simple, and powerful, the Soviet-made PPSH gives you all the spray and none of the pray. If you’re looking for a submachine gun with a fire rate that’s as demonic as the hordes you face, you’ve found it in this Russian classic!