PPSH Submachine Gun Bundle
Niezawodny, prosty i niezwykle potężny – wyprodukowany przez Związek Radziecki pistolet maszynowy PPSH to rozrzut na całego i żadnego nieumarłego. Jeśli szukasz pistoletu maszynowego z rozrzutem tak diabelskim, jak hordy, którym przyjdzie Ci stawić czoła, ten rosyjski klasyk będzie dla Ciebie idealny!