PPSH Submachine Gun Bundle
Güvenilir, basit ve güçlü olan Sovyet yapımı PPSH, aradığın tarama özelliğine sahip. Eğer atış hızı da karşılaştığın zombi sürüleri kadar korkunç olan bir hafif makineli tüfek arıyorsan, aradığını bu Rus klasiğinde bulacaksın!