Zombie Army 4: Ragnarök Campaign Pack
Kâbus bitmek üzere ama Cehennem Kültü'nün hayatta kalan üyeleri, Cehenneme geri çekildi ve gizemli Ragnarök Projesini harekete geçirdi. Schweiger, Alfa Birliğini onların gizlendiği yere götürüp dünyayı tehdit eden bu kıyamet ayinini durdurabilecek tek kişi.
2 bölümlü Ragnarök harekâtında Cehennemi ele geçirirken sorularının cevaplarını bul! Ayrıca Cehennem ateşleri arasında savaşırken giyebileceğin yepyeni kıyafetler ve başlıklar da çıktı!