Ragnarök – Bölüm I ve II
Kâbus bitmek üzere. Hitler'in cehennem kültü, liderleriyle birlikte paramparça hâlde ancak hayatta kalmayı başaran üyeler, Cehenneme geri çekildi ve gizemli Ragnarök Projesini harekete geçirdi.
2 bölümlü Ragnarök harekâtında Cehennemi ele geçir ve sorularının cevaplarını bul!