Renegade Officer Character
Loyalty to the Führer? Not likely! Werner Sauer was a legend throughout the Afrika Korps for his bravery under fire, but when he put a lethal end to an occult ritual conducted by an SS Officer, he was sent to a penal battalion as punishment.
These near-suicidal operations gave him the perfect training to survive after the zombie hordes emerged!