Renegade Officer Character
Lojalność wobec Führera? Nic z tych rzeczy! Werner Sauer był legendą w całym Afrika Korps dzięki swojej odwadze podczas działań wojennych, jednak gdy zabił oficera SS, aby przerwać rytuał okultystyczny, za karę został wysłany do batalionu karnego.