Shotgun Pistol Bundle
Phenomenal stopping power in a pistol? Believe it! Pairing a double-barrel shotgun with a pistol grip, this contraband blaster packs a punch! Don’t worry about aiming – with a blast radius like this in the palm of your hand, destruction is guaranteed!