Shotgun Pistol Bundle
Bir pistolda inanılmaz caydırıcılık olur mu? İnan ki olur! Kesik çift namlulu tüfeğe monte edilen pistol kabzasıyla kalabalık sürüleri kolayca dağıt! Nişan almakla uğraşma, böyle geniş bir patlama alanı yaratacak gücü avucunda tutarken yıkım getirmen çok kolay!