Solid Gold Weapon Skins
Wojna z nieumarłymi sprawiła, że złoto straciło jakąkolwiek wartość. Ci, którzy przetrwali, znaleźli dla niego nowe zastosowanie. Dziesiątkuj nieumarłych w wielkim stylu! Te skórki* sprawią, że Twoje bronie będą się mienić złotym blaskiem.