Solid Gold Weapon Skins
Ölü Savaşından sonra altın değerini tamamen kaybedince hayatta kalanlar onu kullanmanın yeni bir yolunu buldular. Zombileri klas bir görünümle yok edin! Bu görünümlerle* silahlarınıza şaşalı bir altın parıltısı ekleyin.