Sten MK2 SMG Bundle
A weapon favored by Marie, the Sten MK2 is cheap, dirty and gets the job done right. This wicked SMG even had a poem written in its honor! In your hands you want to get in close, pull the trigger and let it rip your enemies into shreds. How’s that for British engineering?