Sten MK2 SMG Bundle
Sten MK2 to ulubiony oręż Marie, który jest prosty, tani i skuteczny. Na cześć tego pistoletu maszynowego napisano nawet wiersz! Podejdź blisko, pociągnij za spust i pozwól Stenowi zrobić z twoich wrogów sito. Kto by pomyślał, że broń tę skonstruowali Brytyjczycy!