Story Charm Pack
Ghoulish keepsakes with a story to tell, which will remind you of the battles you’ve fought through – the Z5 core from Schweiger’s occult machine; the tome he used to save Alpha Squad; a haunting skull mask worn for sinister rituals; and Baron Umbra’s monocle, as cracked as its owner!