Story Charm Pack
Upiorne pamiątki, które przypomną ci o stoczonych bitwach: rdzeń z5 z tajemnej machiny Schweigera, księga, dzięki której uratował oddział Alfa, przerażająca maska czaszka do straszliwych rytuałów i monokl barona Umbry – trzaśnięty równie mocno, co jego właściciel!