Story Charm Pack
Size verdiğiniz savaşları hatırlatan anlatacak bir hikâyeye sahip korkunç hatıralar - Schweiger'in okült makinesinden Z5 çekirdeği; Alfa Birliğini kurtarmak için kullandığı cilt; uğursuz ritüeller için giyilen unutulmaz bir kafatası maskesi; ve sahibi kadar çatlak Baron Umbra'nın tek camlı gözlüğü!