Pakiet z karabinem SWT-38
Ulubiona broń Borysa, SWT-38, to potężny karabin półautomatyczny. Skonstruowany w ZSRR, rzecz jasna. Ta prosta i skuteczna nowatorska broń to cud radzieckiej myśli konstrukcyjnej cechujący się siłą i zabójczością!