Tarot Charm Pack
Doğru kartları dizersen bazı şeyler yoluna girer diye umup kişisel rehberlik için iskambil falcılığına döndün ama etrafındaki lav nehirlerine, kan çeşmelerine ve öfkeli savrulan cesetlere bakılırsa pek de umut yok. Sana dağıtılan elden, silahına takmak için en sevdiğin gizemli figürü seç!